Skal du tjekke dine indstillinger i fanen “Settings” er, som du ønsker.
Vær særligt OBS på “Nyeste dato allerede indlæst i e-conomic med succes”. (Hvis “Til” dato i csv fil ikke ligger efter denne dato, vil csv filen ikke blive håndteret)
Robotten starter når du sætter flueben ud for feltet “START MOMSKODE BOT”. Der går ca. 30 sekunder før dette registreres af robotten.
Opgaven kommer i KØ på serveren, hvorfra robotten arbejder. Hvis mange opgaver er sat i kø på samme tid, så kan der gå op til 30 minutter før opgaven startes. Køens længde afhænger af, hvor mange andre Kontrol BOT’s der er sat til kørsel.
Efter køen, tager selve kørslen ca. 1 minut.
“Konti med afvigelser”: Her præsenteres en liste over kontonumre, som indeholder posteringer med afvigelser.
“Bogførte med afvigelser”: Her præsenteres en liste med alle bogførte posteringer med en afvigende momskode.
“Kladdeposter med afvigelser”: Her præsenteres en liste med alle kladdeposteringer med en afvigende momskode.
“Data Postering.csv”: Her præsenteres en liste med alle bogførte posteringer, som BOT’en har søgt i.
“Data Konto.csv”:
“Data Kassekladde.csv”: Her præsenteres en liste med alle kladdeposteringer, som BOT’en har søgt i.
Når SkattekontoData BOT aktiveres hos en klient, så takseres dit / jeres timesagsregnskab hos Officebot med 0,25 times fakturerbart arbejde pr. måned for arbejdet udført af robotten hos denne klient.
BEMÆRK:
Brugen af alle robotter i jeres værktøjskasse gøres op i timer / timers fakturerbart arbejde udført af robot pr. måned. Jeres partner abonnement hos Officebot inkluderer op til og med X-antal timers fakturerbart robotarbejde pr. måned opgjort efter nedenstående standardtaksering.
Vi oplever at vores partnere generelt fakturerer deres klienter et honorar svarende til standard takseringen hos Officebot på 0,25 timers fakturérbart menneske arbejde pr. måned, for det kvalitetssikrings arbejde, som udføres af en denne BOT hos den enkelte klient.
BEMÆRK:
Vores partnere tager normalt udgangspunkt i, hvor stor opgaven ville have været for en menneskelig ansat, hvis mennesket skulle håndtere kontrolopgaven hos den enkelte klient (hvorlang tid det på månedsbasis ville tage for et menneske, at løse opgaven i samme interval som robotten løser opgaven / eller hvor lang tid det har taget mennesket på månedsbasis tidligere).
På siden Generel FAQ kan du læse nærmere omkring praksis for bestilling, når du / I ønsker opsætning af nye robotter.