Tjek at indstillingerne i fanen “Settings” er, som man ønsker sig.
Vær særligt OBS på datointerval (Overskriver datointervaller fra individuelle kontrolark)
Tjek at alle ønskede kontroller er aktive.
Tjek at alle ønskede aftaler er tilvalgt.
Robotten starter når du sætter flueben ud for feltet “START KONTROL BOT”. Der går ca. 30 sekunder før dette registreres af robotten.
Opgaven kommer i KØ på serveren, hvorfra robotten arbejder. Hvis mange opgaver er sat i kø på samme tid, så kan der gå op til 30 minutter før opgaven startes. Køens længde afhænger af, hvor mange andre Kontrol BOT’s der er sat til kørsel.
Efter køen, tager selve kørslen ca. 1 minut pr. kontrol pr. aftalenummer.
I hovedarket kan man tilgå et underark til hver momskontrol pr. aftale. I dette underark vil man blive præsenteret for følgende:
I fanen "Konti med afvigelser" findes et overblik over alle finanskonti, hvor der forekommer afvigelser. For hver konti er der angivet et antal af afvigelser
I fanen "Bogførte med afvigelser" findes et overblik over alle bogførte posteringer, hvorpå der forekommer en afvigelse. I kolonne J og H præciseres det hvilken momskode posteringen har fået, og hvilken momskode posteringen burde have haft.
I fanen "Klasseposteringer med afvigelser" findes ligeledes et overblik over posteringer, hvorpå der forekommer en afvigelse. Dette er dog kun posteringer, som stadig ligger i en kassekladde.
Når Kontrol BOT | Momskoder aktiveres hos en klient, så takseres dit / jeres timesagsregnskab hos Officebot med 0,25 times fakturerbart arbejde pr. måned for arbejdet udført af robotten hos denne klient.
BEMÆRK:
Brugen af alle robotter i jeres værktøjskasse gøres op i timer / timers fakturerbart arbejde udført af robot pr. måned. Jeres partner abonnement hos Officebot inkluderer op til og med X-antal timers fakturerbart robotarbejde pr. måned opgjort efter nedenstående standardtaksering.
Vi oplever at vores partnere generelt fakturerer deres klienter et honorar svarende til standard takseringen hos Officebot på 0,25 timers fakturérbart menneske arbejde pr. måned, for det kvalitetssikrings arbejde, som udføres af en denne BOT hos den enkelte klient.
BEMÆRK:
Vores partnere tager normalt udgangspunkt i, hvor stor opgaven ville have været for en menneskelig ansat, hvis mennesket skulle håndtere kontrolopgaven hos den enkelte klient (hvorlang tid det på månedsbasis ville tage for et menneske, at løse opgaven i samme interval som robotten løser opgaven / eller hvor lang tid det har taget mennesket på månedsbasis tidligere).
På siden Generel FAQ kan du læse nærmere omkring praksis for bestilling, når du / I ønsker opsætning af nye robotter.